Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Netradiční výtvarné techniky u dětí předškolního věku
ŠIMKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na netradiční výtvarné techniky realizovatelné v mateřské škole. Cílem práce je zmapovat, jaké netradiční výtvarné techniky jsou učiteli v mateřské škole realizovány nejčastěji. Na základě výsledků ankety jsou vybrané činnosti popsány a ověřeny v praxi. Teoretická část vymezuje charakteristiku předškolního dítěte a jeho možnosti a limity pro realizaci netradičních výtvarných technik. Následně poté jsou komparovány s Rámcově vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Dále je provedena intuitivní analýza metodického portálu RVP s cílem realizovat deskripci využívaných výtvarných technik v praxi předškolního vzdělávání. V praktické části je zmapováno využívání netradičních technik učiteli mateřských škol. Jsou zde navrženy postupy netradiční výtvarné techniky, realizace s dětmi a evaluace.
Výběr výtvarných technik v mateřské škole
NOVÁKOVÁ, Barbora
Bakalářská práce je zaměřena na výtvarné techniky a jejich využití v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, co ovlivňuje výběr výtvarných technik a jejich zařazování učitelem v mateřské škole. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická části je zaměřena na současné pojetí výtvarných technik v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Dále je definována charakteristika předškolního dítěte, jeho vývoje od tří do šesti let se zaměřením na dětský výtvarný projev. Praktická část bakalářské práce je realizovaná formou kvantitativního dotazníkového šetření. Jedná se o výzkumné dotazníkové šetření se zaměřením na faktory ovlivňující výběr výtvarných technik učitelů v mateřské škole. Dotazníkové šetření je učeno pro učitele v mateřské škole. Výsledky šetření jsou podkladem pro vytvoření námětů konkrétních aktivit pro děti předškolního věku.
Tradiční a netradiční výtvarné techniky v MŠ
CIBUZAROVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jaké výtvarné techniky používají paní učitelky z mateřských škol při práci s dětmi. Teoretická část je zaměřena na předškolní období dítěte, jeho fyzický a psychický vývoj. Praktická část se zabývá vyhodnocením dotazníku zaměřeným na výtvarné techniky, které používají paní učitelky v mateřských školách. Zda se drží osvědčených výtvarných metod nebo se pouštějí i do netradičních výtvarných technik. V přílohách jsou přiloženy netradiční výtvarné techniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.